Friday 10 April 2015

Onaj sa 7 patuljaka

Bok svima!

Napokon je došao na red i prvi Disneyjev dugometražni crtić s prvom Disney princezom (koja je također i najmlađa). Ako ne znate tu je i slika za vas.



   Snjeguljica ima zvijezdu na Holivudskoj stazi slavnih, dobila je jednog velikog Oscara i sedam malih, a taj je crtić bio i Hitlerov najdraži. Što reći?! Führer approves!
   Iako to nije jedan od mojih najdražih Disney crtića, ne znači da nije važan ili lijep. Međutim nisam znala što da o njemu napišem, ali onda mi je na pamet pala jedna dobra ideja.
   Budući da i Snjeguljica i ja imamo 14 godina zapitala sam se po čemu je ona slična meni i što bih ja napravila da sam ona? To jest, WWID (What Would I Do?). Stoga sam se odlučila staviti u 7 situacija (jer je 7 patuljaka) u kojima se našla Snjeguljica i napisati što bih ja napravila.

1. Sama si u vrtu. Pjevaš. I odjednom se kraj tebe stvori princ i pjeva s tobom!
   Kaaaaaaaaaaaaaaaaaj? Kao prvo, prestala bih pjevati. Onda bih se odmaknula, pravila se da imam posla. Ako bi princ i dalje bio uporan, vjerojatno bih otišla unutra, u dvorac. Ako bih bila dovoljno hrabra, možda bih zamolila maćehu da ga otjera ili nešto… Gledajte, princ može biti zgodan, može lijepo pjevati i može imati dobre namjere, ali ako mi stranci ulaze u vrt i počnu pjevati, onda se baš i ne želim s njima družiti.

2. Na livadi si. I upravo si shvatila da te lovac želi ubiti.
   Da vidimo… Aha! Snjeguljica je bila dovoljno udaljena od lovca, a ako sam ja u njezinoj koži, to vrijedi i za mene. Ja bih počela trčati. Možda njene cipelice nisu baš pogodne za trčanje, ali vrijedi probati. Za život!

3. Sama si u mračnoj, strašnoj šumi.
   Bojala bih se. I to jako. Ali ne znam što bih drugo mogla napraviti. Samo bih hodala dalje i molila se Bogu.
Zanimljiva činjenica: Snjeguljica je jedina Disney princeza koju čujemo da se moli Bogu. Ali to nije bilo u šumi.

4. I konačno, našla si toplu kućicu i malo ju uredila. Malo si odspavaš, a kad se probudiš vidiš vlasnike kuće, patuljke.
   Kao prvo, ovaj dio s uređivanjem kuće sigurno nije nešto što bih ja napravila. Mislim, bilo bi super kad bih imala životinje da mi pomognu. One bi vjerojatno više i bolje od mene počistile.
Dakle, kad bih se probudila i ugledala patuljke, vjerojatno bih prvo počela s isprikama. Kao, izgubila sam se u šumi nakon što sam pobjegla od lovca kojeg je moja maćeha poslala da me ubije. Da se nalazimo u današnjem svijetu, mislim da mi patuljci baš i ne bi povjerovali, ali dobro. Da ja čujem takvu priču, ne bih ni ja vjerovala.
Ako bi patuljci bili dobroćudni, kao u crtiću, pustila bih ih da se predstave (bolje da su oni prvi), a onda bih se predstavila i ja. Možda bih im se predstavila lažnim imenom.

Ali, za razliku od Snjeguljice, ne bih htjela ostati kod kuće dok su oni u rudniku. Ja bih išla s patuljcima, valjda bi našli posao za mene. A osim toga, tamo imaju i hrpu dijamanata… Onda bih se samo nadala da se od tog silnog blaga ne pretvorim u Smauga ili Golluma.


5. Jedan patuljak je malo mrzovoljan i uvijek je protiv svega.
   Ja sam taj patuljak.

6. Stara baba ti dođe i ponudi čarobnu jabuku koja ispunjava želje.
   Ja kažem: „Ne hvala, već imam jednu.“ I izvadim svoj novi iPhone.

7. Probudiš se nakon dugog sna i shvatiš da te zapravo probudio prinčev čarobni poljubac.
   AAAAAAAAAA!!! UPOMOĆ!!! Opet onaj luđak!!! A ipak, spasio mi je život. Makar nikad nisam ni bila mrtva. Valjda bi ga prvo malo prebila, onda bih mu se ipak ispričala i zahvalila. I živjela bih sretno do kraja života. U onoj maloj kući. Sa svojih sedam cimera. A princ? Eh, koga briga za njega?


   I to je to. A sad imam jedan zadatak za vas. Izaberite jednu od ovih situacija i napišite što biste vi napravili da ste na Snjeguljičinom mjestu. Živo me zanima!

VAŽNA PITANJA, VAŽNI ODGOVORI
  • Traje li dugo? Pa to je prvi dugometražni crtić. Bez brige, traje sat i 20 minuta.
  • Mogu li ga gledati klinci? Da. Samo je ona zla maćeha malo i meni strašna.
  • Muzika? Odlična!
  • Ima li zločestih likova? Znate - ona maćeha koja je htjela ubiti Snjeguljicu samo zato što joj je čarobno zrcalo reklo da je ta tinejdžerica ljepša od nje.
  • Ima li sretan kraj? Da...
  • Najbolji dio? Onaj u rudniku dok patuljci pjevaju.
Sutra gledamo "WALL-E". Do čitanja!

Franka

No comments:

Post a Comment